Локсмайстри пішли у люди: у столиці стартувала передноворічна акція «Крок назустріч споживачу»

Знати, якою має бути безпечна оселя, повинен кожен. І хто ж, як не локсмайстер, зможе фахово розповісти про надійні засоби замикання?
 
Дбаючи про безпеку кожного українця, мережа магазинів з монтажем ЛоксМайстер® започаткувала проведення акції  «Крок назустріч споживачу». Основна мета заходу – аби громадяни України мали змогу дізнатися про високоякісну продукцію, визначилися зі слабкими місцями з точки зору безпеки у своїй оселі та отримали професійну консультацію.
 
 
Перший день акції пройшов у одному з найбільших у Європі торгово-розважальних центрів – столичному DREAM TOWN. Фахівці мережі ЛоксМайстер® роздавали інформаційні листівки та газету Української Локсмайстер Федерації «Вісник Локсмайстра» відвідувачам ТРЦ. У перший день акції знайшлося чимало охочих проконсультуватися щодо безпеки власної оселі. Ознайомившись з комплексною пропозицією захисту, люди дивувалися доступності цін на продукцію відомих брендів.
 
«Я й подумати не могла, що замок MUL-T- LOCK доступний простим громадянам. Завжди думала, що така продукція тільки для багатіїв,» – каже жінка, яка зацікавилась продукцією з асортименту  магазину. Для маленьких відвідувачів локсмайстри влаштували справжнє свято: поки їх батьки отримували поради, малеча бавилася з повітряними кульками.
 
Хочете знати про безпеку більше? Тоді приходьте 11 та 12 грудня до ТРЦ  DREAM TOWN і отримайте професійну консультацію локсмайстра. Акція, що стартувала у столиці, незабаром пройде і у інших регіонах України, тож слідкуйте за новинами на нашому сайті.
 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *