Захист від угону велосипедів, мотоциклів, скутерів, квадроциклів.

Початок весни характеризується появою на вулицях велосипедів, мотоциклів, скутерів. Адже пора року сприяє пересуванню на таких транспортних засобах.
Проте, під час пересування вулицями міста, людина час від часу робить зупинки. Зрозуміло, що під час зупинок велосипед/мотоцикл/скутер залишаються без нагляду. Тоді вони можуть стати легкою здобиччю викрадачів. Особливо це стосується велосипедів. Тут не треба запускати двигун. Зловмисник діє за принципом: «Сів і поїхав». Більш за те, габарити і маневреність велосипеда дозволяють легко і швидко покинути місце злочину.
Стосовно мотоцикла і скутера, тут потрібно трохи більше часу, щоби запустити двигун і так само легко «розчинитись» в потоку транспортних засобів. Навіть затори не будуть заважати.

Щоб уникнути подібних прикрих ситуацій згадані транспортні засоби потрібно захищати. При цьому найбільш ефективний спосіб захисту – механічний замок. Такі замки є надійними і не піддаються спробам, так званого, «Миттєвого зламування».

Умовно ці замки можна розділити на замки зі скобою, «ланцюгові» замки і замки штирьові (із запірним болтом). Обидва типи замків достатньо ефективні. Застосування того, чи іншого типу замка залежить суто від даного конкретного випадку.

Наприклад, замок з U-образною дугою можна застосовувати на велосипедах і мотоциклах, які стоять окремо і відсутня можливість прикріпити їх до стовпів, дерев, металевих конструкцій.
За умови скоби достатньої довжини, можна заблокувати колесо велосипеда, зв’язавши його з рамою. Або колесо мотоцикла.  Дужка замка і сам замок повинні мати полімерне покриття, щоби металевими частинами не дряпати лако-фарбове покриття велосипеда.
Достатньо потужна скоба, діаметром від 16 мм, із загартованої сталі, не дасть можливості її перекусити. Пиляти її теж буде не просто. Та й, навряд чи, зловмисник буде тривалий час на вулиці пиляти дужку замка. Йому легше буде «зайнятись» незахищеним «байком».

 
Гарно також зарекомендував замок з ланцюгом. Пиляння ланцюга, який вільно висить у повітрі, справа дуже складна, та й перекусити загартований ланцюг не просто. це можливо тільки за умови застосування спеціальних кусачок великого розміру, якими користуються підрозділи МНС. Зрозуміло, що такий інструмент не знаходиться у широкому вжитку і важко уявити, що хтось буде «подорожувати» містом з такими кусачками, від 1 м довжиною.


Перевагою таких замків є гнучкість ланцюга і можливість (якщо дозволяє довжина ланцюга) скріпити між собою два транспортних засоби (велосипеди, мотоцикли), або прикріпити транспорт до стовпа, до дерева, або до металевої конструкції.
Хотілося б зазначити, що такий спосіб блокування двох велосипедів є більш ефективним, ніж блокування колеса одного велосипеда. Оскільки один велосипед, якщо він не прикріплений до зовнішніх конструкцій, можна просто унести з собою «на руках», або завантажити в причеп.
Як і в попередньому замку, необхідно звернути увагу, щоби ланцюг знаходився всередині полімерного чохла, або чохла з тканини, а сам замок мав полімерне покриття поверхні, щоби убезпечити транспортні засоби від подряпин.

Заслужено стали популярними, так звані, замки тросові. Вони мають меншу вагу, в порівнянні з ланцюговими і їх легше перевозити з собою. Наприклад, в рюкзачку.
Вони мають трос достатньої товщини, щоби його не можна було перекусити доступним інструментом.
Тросовий замок має гнучкий трос. Завдяки цьому, дуже зручно буде з’єднати між собою два транспортних засоби. Або «прикувати» велосипед/мотоцикл до дерев, стовпів, металевих конструкцій.

Обидва останніх типи замків (ланцюговий і тросовий) можна використовувати для кріплення до спеціальних гаків, або металевих конструкцій різноманітної садової і будівельної техніки, як то: газонокосарки, снігоприбиральні машини, бетонозмішувачі, тощо.

Також варто зазначити, що ланцюгові і тросові замки можуть мати два різних типи секретів:
циліндр з ключем або кодовий замок, з цифровими коліщатками. Який з них вибрати?
Тут все залежить від уподобань. Кодові замки зручні, з ними не потрібно возити з собою ключ. Тобто, відсутній ризик його загубити.
З іншого боку, в замках з ключем зберігається стара, добра надійність замикання ключем. Просто варто дбати про збереження ключа.

Ще один тип, так званих, мото-, вело- замків – це штирьові замки. Вони використовуються для блокування коліс мотоциклів шляхом встановлення їх на гальмівний диск.

Існують ще типи замків, які представляють собою ланцюг з висячим замком. Також є можливість окремо придбати ланцюг, а окремо висячий замок бажаної моделі.
Зазвичай їх використовують для «прив’язки» човнів, катерів на причалах, для убезпечення в місцях паркування квадроциклів, будівельної і садової техніки.
Звичайно, що ланцюги, які продаються окремо, мають зверху захисний рукав з тканини, або пластику.
Тому і висячі замки теж бажано підбирати в пластиковій оболонці.

Мережа магазинів Локсмайстер пропонує весь спектр вищезгаданої якісної продукції від відомих європейських виробників TOKOZ (Чехія) та VIRO (Італія).
Менеджери-консультанти наших магазинів допоможуть вам підібрати необхідний замок, виходячи з ваших потреб. Вам лише необхідно завітати до найближчого магазину мережі ЛоксМайстер.
Приходьте, ми Вам завжди раді!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *