Перевізники часто стикаються із проблемою пов’язаними із недобросовісними водіями. Усе частіше в хроніках МВС з’являються повідомлення про крадіжки вантажів, що здійснені водіями. Довести вину водія дуже важко, а часом просто неможливо. А річ у тім, що вантаж має малу кількість засобів захисту. Це можуть бути пломби, які дуже легко підробити чи просто купити у постачальника, який офіційно продає їх і підприємству і водіям. Інший спосіб захисту – звичайні навісні замки, ключ від яких обов’язково має водій. Існують ще правда засоби електронної безпеки. Але такі засоби дорогі і їх не завжди використовують через економічну скруту. Та й інколи просто немає часу чи навіть конструктивної можливості для встановлення таких електронних засобів і переобладнання транспорту. З цими проблемами стикаються перевізники всіх країн світу.
Але простим та надійним рішенням щодо контролю за вантажем та запобігання крадіжкам є навісний замок виробництва ізраїльської компанії Мультилок (Mul–T–Lock) з двома циліндрами.
Інновація рішення полягає в тому, що цей замок із двома циліндрами забезпечує своєрідний контроль доступу: перший ключ (контрольний ключ) може тільки зачиняти замок, тоді як другий ключ (ключ користувача) може тільки відмикати замок.
Тобто на практиці це виглядає ось таким чином. Після завантаження в автомобіль вантажу замок замикається з використанням контрольного ключа, а водій отримує тільки ключ користувача. Прибувши до пункту призначення, відповідальна особа одержувача перевіряє, чи замок замкнений. У разі, якщо водій відмикав замок за допомогою ключа користувача, він не зможе замкнути цей замок своїм ключем. Якщо ж замок виявиться відімкненим, то це свідчитиме про те, що його було відімкнено під час транспортування вантажу несанкціоновано. Одержувач в такому разі може відмовитися від отримання вантажу або ж вимагати проведення розслідування ситуації. Якщо ж після прибуття на місце доставки вантажу замок був замкнений – водій відмикає його своїм ключем користувача.
За своєю конструкцією двоключовий висячий замок має надійний та надміцний корпус, виготовлений із загартованої сталі. Дужка (штир) замка Мультилок (Mul–T–Lock) виготовлена із загартованої сталі з додаванням бору*.
Як відомо, бор, навіть у малій кількості, значно покращує механічні властивості сталі. А технологія поверхневого насичення сталевих деталей бором на глибину 0,1-0,5 мм значно покращує не тільки механічні властивості сталі, а й також покращує стійкість сталі проти корозії.
У самому ж замку Мультилок (Mul–T–Lock) обидва циліндри мають захист від попадання бруду, вологи та пилу. Конструктивно замок може використовуватися з циліндрами Мультилок Классік (Mul–T–Lock Сlassic) чи Мультилок Інтерактив (Mul–T–Lock Interactive) із патентованим профілем ключа. Також можливе поєднання цих двох систем в одній комбінації Мультилок Классік/Мультилок Інтерактив (Mul–T–Lock Сlassic/Mul–T–Lock Interactive). В разі використання на підприємстві кількох замків Мультилок (Mul–T–Lock) існує технічна можливість об’єднати їх у системи Один ключ чи Майстер ключ. Усі циліндри Мультилок (Mul–T–Lock) мають захист від свердлування та захист від несанкціонованого відмикання методом бампінгу.
Замок Мультилок (Mul–T–Lock) простий у використанні. Він не потребує спеціальних умов для монтажу – використовується як звичайний навісний замок. Двоключовий замок Мультилок (Mul–T–Lock) можна встановити на кришку цистерни при перевезенні палива, ПММ чи інших рідин, застосовувати для замикання дверей вантажного відсіку автомобіля або в інкасаторські автомобілі для замикання ящика з грошима.
Фахівці магазину Локсмайстер Київ-Центр допоможуть з професійними консультаціями у виборі продукції Мультилок (Mul-T-Lock), Каба (KABA), Геге (GeGe), Ростекс (Rostex), Аблой (ABLOY), Ріобі (RYOBI), Інхова (Inhova), Ілі (YLI) , Кей Вотчер (KeyWatcher), Немеф (NEMEF), Адель (ADEL), Ялє (Yale), Вашетт (Vachette), Есо (ECO), Сантос (santos), Джі Ес Ейч (J.SH) та інші.
Також в нашому магазині можна виготовити будь-які ключі