Сервісна підтримка це важливіше ніж здаєтся на перший погляд .

Всім привіт .
Ще один аргумент на користь того що , якісний сервіс та підтримка мають свій значний “економний” економічний ефект .
До нас звернувся наш давній клієнт готель із м.Стрий “Золото Карпат”. Близько 8 років тому , нами було розроблено і встановлено систему “майстер ключ” для номерного фонду готелю .
За ввесь час експлуатації до роботи системи не виникало жодних зауважень . Однак як і всюди присутній людський фактор , це загублені ключі , зміна персоналу , зміна вимог до гілки рівнів доступу . Тому було прийнято рішення перекодувати систему заново. Якщо висловитись коротко то така робота обійшлась власнику готелю втричі дешевше ніж купувати нову систему , тому вигода очевидна . 
 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *