Цього місяця ми реалізували черговий запит по системі контролю управління доступом (СКУД) в приміщення для міжнародної гуманітарної компанії Хайес.
Далі наведені бажані функції контролю доступу:
- Можливість дозволяти або забороняти розблокування замкненого входу.
- Використовувати існуючу мережу TCP/IP для зв’язку між контролерами та центральною базою даних.
- Можливість інтеграції з іншими системами, включаючи виявлення вторгнень, керування відвідувачами, тривожні сигнали та системи відеоспостереження.
- Забезпечення безпеки дверей навіть у разі втрати зв’язку з основною базою даних, дозволяючи дверям продовжувати розпізнавати, яким карткам надати доступ, і продовжувати записувати транзакції доступу.
- Дозволяти належний вихід у надзвичайних ситуаціях, щоб не потрібні спеціальні знання чи картка для виходу з приміщення.
- Забезпечення централізованого адміністрування бази даних контролю доступу з метою заповнення та підтримки загальної бази даних, одночасно дозволяючи численним захищеним користувачам надавати або забороняти доступ.
- Забезпечення планового відмикання окремих дверей без нагляду на тривалий період публічного доступу.
- Будь-яке обладнання, встановлене назовні, має бути стійким до атмосферних впливів і розроблено для підтримки естетичної краси будівлі.
- У разі втрати зв’язку з центральною базою даних апаратне забезпечення має продовжувати повноцінно працювати.
- На все обладнання системи контролю доступу (контролери та зчитувачі) має бути надано повну гарантію щодо дефектів у виготовленні протягом щонайменше одного року з дати встановлення з додатковою розширеною гарантією на чотири роки. Усе апаратне забезпечення має мати повну підтримку протягом щонайменше 5 років із дати встановлення.
- Має бути можливість автоматично змінювати привілеї доступу для певних груп користувачів до зон із високим рівнем безпеки у разі заздалегідь визначених інцидентів або надзвичайних ситуацій.
- Система повинна забезпечувати запис подій і тривог із мітками дати та часу.
- Джерела живлення матимуть 7-годинний резервний акумулятор або більше.
- Можливість формування звітів за такими категоріями:
а) діяльність власника картки
- b) активні/неактивні власники карток
- c) рівні доступу власника картки
- d) активність подій/тривог – включаючи історію адміністрування подій і тривог, стан пристрою
- f) Архітектура системи (наприклад, відсутність зчитувачів, контролерів, власників карток, рівнів доступу тощо).
Отже, нами було встановлено та налаштовано систему на базі контролера U-Prox IP 400. На вході/виході в офісне приміщення змонтовано два зчитувача U-Prox Slim. Працівники можуть розблоковувати двері за допомогою картки, брелка, NFC, Bluetooth. В майбутньому планується розширення СКД на інші двері.