СКУД з обліком робочого часу в офісі міжнародної компанії «Хайес Інкорпорейтед»

Цього місяця ми реалізували черговий запит по системі контролю управління доступом (СКУД) в приміщення для міжнародної гуманітарної компанії Хайес.

Далі наведені бажані функції контролю доступу:

  1. Можливість дозволяти або забороняти розблокування замкненого входу.
  2. Використовувати існуючу мережу TCP/IP для зв’язку між контролерами та центральною базою даних.
  3. Можливість інтеграції з іншими системами, включаючи виявлення вторгнень, керування відвідувачами, тривожні сигнали та системи відеоспостереження.
  4. Забезпечення безпеки дверей навіть у разі втрати зв’язку з основною базою даних, дозволяючи дверям продовжувати розпізнавати, яким карткам надати доступ, і продовжувати записувати транзакції доступу.
  5. Дозволяти належний вихід у надзвичайних ситуаціях, щоб не потрібні спеціальні знання чи картка для виходу з приміщення.
  6. Забезпечення централізованого адміністрування бази даних контролю доступу з метою заповнення та підтримки загальної бази даних, одночасно дозволяючи численним захищеним користувачам надавати або забороняти доступ.
  7. Забезпечення планового відмикання окремих дверей без нагляду на тривалий період публічного доступу.
  8. Будь-яке обладнання, встановлене назовні, має бути стійким до атмосферних впливів і розроблено для підтримки естетичної краси будівлі.
  9. У разі втрати зв’язку з центральною базою даних апаратне забезпечення має продовжувати повноцінно працювати.
  10. На все обладнання системи контролю доступу (контролери та зчитувачі) має бути надано повну гарантію щодо дефектів у виготовленні протягом щонайменше одного року з дати встановлення з додатковою розширеною гарантією на чотири роки. Усе апаратне забезпечення має мати повну підтримку протягом щонайменше 5 років із дати встановлення.
  11. Має бути можливість автоматично змінювати привілеї доступу для певних груп користувачів до зон із високим рівнем безпеки у разі заздалегідь визначених інцидентів або надзвичайних ситуацій.
  12. Система повинна забезпечувати запис подій і тривог із мітками дати та часу.
  13. Джерела живлення матимуть 7-годинний резервний акумулятор або більше.
  14. Можливість формування звітів за такими категоріями:

а) діяльність власника картки

  1. b) активні/неактивні власники карток
  2. c) рівні доступу власника картки
  3. d) активність подій/тривог – включаючи історію адміністрування подій і тривог, стан пристрою
  4. f) Архітектура системи (наприклад, відсутність зчитувачів, контролерів, власників карток, рівнів доступу тощо).

Отже, нами було встановлено та налаштовано систему на базі контролера U-Prox IP 400. На вході/виході в офісне приміщення змонтовано два зчитувача U-Prox Slim. Працівники можуть розблоковувати двері за допомогою картки, брелка, NFC, Bluetooth. В майбутньому планується розширення СКД на інші двері.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *